Корисні антикризові пропозиції забудовників

Більшість потенційних покупців вже витратили накопичення, а ті, хто розраховував на іпотеку, з тривогою стежать за зростанням інфляції і кредитних ставок. Як забудовники стимулюють попит на нерухомість під час кризи, коли у клієнтів стало менше грошей і більше побоювань?

Эксперт Юрий Мавродиев: застройщики ближайшие конкуренты банкиров за сбережения украинцев эта и другая самая интересная и полезная информация доступна для вас в любое удобное время 24/7 бесплатно и без регистрации.

Корисні антикризові пропозиції забудовників

Стагнація економіки, девальвація рубля і висока інфляція позначаються на забудовників також негативно, як і на покупцях нерухомості. Тому не варто чекати обвалу цін, 50% дисконтів та інших «атракціонів небаченої щедрості». Серйозні девелопери не зможуть дозволити собі подібне марнотратство, а з сумнівними будівельними компаніями в кризу зв'язуватися особливо небезпечно.

Фахівці виділяють кілька популярних заходів по залученню клієнтів, які найчастіше використовують забудовники. У класичний набір пропозицій входять:

знижки

Під час кризи покупці житла в першу чергу хочуть заощадити, тому знижка - кращий спосіб зацікавити клієнта. При цьому, доглядаючи квартиру, варто враховувати: щедрість забудовника рідко виходить за рамки 10 - 15% від початкової ціни. Плюс, умови надання знижки або варіанти квартир, доступних по спецпропозиції, можуть істотно обмежувати вибір.

«Так, надається знижка 10% на квартири, розташовані вище 18 поверху включно в разі використання іпотеки або при 100% оплаті».

Акції

Акція - це, по суті, інший варіант знижки, принципова різниця лише в тому, що зазвичай спеціальні пропозиції строго обмежені за часом і поширюються лише на окремі квартири в житловому комплексі. Як правило, за допомогою цього інструменту девелопери намагаються підняти привабливість не самих ходових об'єктів, наприклад, житла великої площі.

Також нерідко за допомогою акцій клієнтів стимулюють додатково придбати підсобне приміщення або парковку. «Покупка машино-місця в підземному паркінгу за ціною 1 млн рублів і вище також дозволяє заощадити 10% від вартості квартири».

розстрочка

За оцінками багатьох експертів, іпотека в Росії стає загороджувальної - тобто недоступною більшості населення. На тлі зростання ставок і посилення вимог банків до позичальників покупці житла все частіше цікавляться розстрочкою. Цей інструмент вигідний і девелоперам, так як дозволить утримати хоча б частину клієнтів, які не мають всієї суми для придбання нерухомості. Наприклад, після того як Центробанк підвищив ключову ставку до 17%, іпотечні угоди в преміум-сегменті практично припинилися.

На цьому тлі забудовникам має сенс розвивати внутрішні системи кредитування - власний аналог іпотеки на житло. «Ці інструменти допоможуть нівелювати наслідки кризи, і ті забудовники, які придумають найефективніші програми всередині себе, зможуть стати лідерами ринку».

Однак, з урахуванням розвитку кризової ситуації складно розраховувати, що девелопери будуть пропонувати безпроцентну розстрочку більш ніж на два роки. З більшою ймовірністю вони навіть скоротять цей термін. «Це буде обумовлено високою вартістю кредитів на будівництво, а також тим, що для девелоперів в кризовій ситуації вигідніше мати в активі квадратні метри, ніж тривалі фінансові зобов'язання від покупців», - зазначає експерт.

Бонуси та подарунки від забудовників - що вибирають покупці

Під час кризи покупцеві складніше прийняти рішення про довгострокові інвестиції в нерухомість - ризики великі, а майбутнє туманно. У такій ситуації перевага у надійних забудовників, які вміють справити сприятливе враження. Тому актуальними залишаються додаткові механізми залучення клієнтів - різні програми лояльності, послуги та бонуси. Їх можна умовно розділити на ті, які приносять покупцям реальну матеріальну вигоду, і «символічні» подарунки, швидше за приємні, ніж корисні.

Верстат для Виробництва металочерепиці

Види дахів приватних будинків

Існуючі типи покрівлі для будинків

Матеріали для гідроізоляції Покрівлі