​Різниця між зимовими і літніми шинами

Різниця між зимовими і літніми шинами

Досвідченому водієві, досить поглянути на колесо, і можна відразу зрозуміти, зимовий воно або літній. Крім позначення «W» на бічній стороні, зимове колесо має на протекторі величезна кількість дрібних звивистих прорізів, тобто ламелі. Саме вони покращують хороше зчеплення зі сніжною і крижаний дорогою. Для безпечного пересування по крижаній трасі використовуються зимові шини шиповані.

У холодний сезон успішно застосовуються всесезонні шини, які поєднують в собі елементи літньої і зимової гуми. Універсальні шини, не можуть бути безпечними і комфортабельними в будь-який час року. Використовувати всесезонні шини можна лише в районах з теплими кліматичними умовами, де температура взимку не опускається нижче нуля.

Вы можете выбрать и купить резину алматы для своего автомобиля, высокого качества, надежную и практичную, по самой выгодной и доступной цене, без накруток и переплат.

При зміні пори року у власників авто виникає питання про необхідність міняти зимові покришки на літні. Найкраще встановити гуму з розмірами, які вказані виробником для певної моделі транспорту. Якщо такої можливості немає, допускається установка гуми більшого або меншого діаметру (D), в межах двох відсотків. Взаємозамінність гуми представляється складною справою. Вибирати авто гуму, необхідно з огляду на наступні параметри, ширину шини (A), висоту профілю покришки (H), посадковий розмір дисків (R), яких припускаються індекси швидкості і вантажопідйомності.

Вибирати зимові шини певного розміру допоможе шинний калькулятор, який може розрахувати теоретичні розміри. Перед тим як встановлювати шини на автомобіль обов'язково потрібно переконатися, що вони не зачіпають за частини кузова і підвіски. Потрібно не забувати про те, що неправильно підібрані покришки можуть привести до некоректної роботи електронної системи транспортного засобу (ABS, EBD, Traction Control і ін.).

Після заміни покришок, їх необхідно відправити на зберігання. Зберігаються авто покришки в спеціальному приміщенні або складі, з певною температурою і постійною вологістю. Гума, знята з ободів, повинна зберігатися у вертикальному положенні, в покришках в піддутому стані. Один раз в місяць, потрібно перевіряти і доводити до норми тиск в шинах. Колеса в зборі з дисками не потрібно зберігати у вертикальному положенні. Спеціальним способом зберігання коліс в зборі - це розвішування їх на дротяних гаках. Або можливий варіант вважається укладання не знятої з дисків автогуми в стопу.

Небажано зіткнення гуми з паливом, розчинником, мастилом і маслом. Кожну покришку краще загортати в поліетиленовий пакет, щоб виключити контакт з агресивними засобами. Також на покришках не повинен утворюватися конденсат, приміщення в якому вони зберігаються повинно провітрюватися. Вертикально встановивши покришки необхідно їх повертати через кожні три місяці, тим самим змінювати точку дотику з опорною поверхнею. Перед зберіганням колеса очищаються і обробляються спеціальним консервирующим складом, який відновлює передчасне руйнівну дію на структуру матеріалу.

Шини літні поділяються на кілька видів: для легкового транспорту та для позашляхового транспорту, легких вантажівок і мікроавтобусів.

Вибирати літні шини іноді буває не просто, бувають такі випадки, коли на транспортний засіб не виробляються потрібні шини, потрібного класу. Фахівці не рекомендують це робити, так як в разі придбання комплекту шин з прихованим дефектом, при подальшій експлуатації шина може деформуватися і вибухнути. А так же якщо продаються шини зберігаються в малопристосованому для цього місці - в сирому і не опалювальному приміщенні, на них можуть з'явитися мікротріщини.

Преимущества борьбы с тараканами

​Арка из гипсокартона своими руками

Будівництво Дахи Будинки Своїми Руками